♥ LARS ♥

Har just tittat på dokumentären om min största favorit: Lars Winnerbäck! Jag kan inte skriva mer än att jag bara älskar honom! Hela han är ju så underbar. Han är världens bästa!! ♥♥♥ Finaste, bästa Lars! Jag tycker han och jag verkar så lika som personer också, förutom att han har talang då. ;) Jag låter som värsta fjortisen, men han är så bra. Hans musik har funnits med mej i så många år. Jag har skrattat och grinat till hans låtar. Jag har mått bra och dåligt. Det finns inte många av hans låtar som jag inte känner en connection till. Jag kommer i håg under en jobbig del av en förlossning hörde jag LW på radion. Det gav mej ny kraft! :) Har så många fina minnen till hans låtar.

Här är en av hans bästa låtar:




En av mina första favoriter:


Och min absoluta favorit:




Och som du kanske redan vet
Jag är oslagbar
Jag far hellre framåt mot min vilja än jag vänder

I ♥ LARS!

(Antar att jag bara en läsare som delar mina känslor för LW! ;) )

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det vet du! :)

2009-01-14 @ 23:26:08
Postat av: C a m i l l a

Här finns en till! =) Jag såg också dokentären i går och grät emellanåt.. t ex då Miss Li storgrinade då hon sjöng med Lasse... känslor

Han verkar vara en otroligt jordnära och fin person, man fick verkligen "lära känna honom" i går i dokumentären. Och massor av bra låtar har han ju gjort!

Men du vet, ingen slår Jocke Berg. ;)

Kram!

Postat av: Mija

Jag har missat honom.. jag erkänner...

Men du.



Tack vare dina youtube-inlägg så ska jag nu sätta mig ner och lyssna på de låtar du har lagt in...



:)



Återkommer med recension!



KRAM

2009-01-15 @ 13:29:26
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag tycker väldigt mycket om Lars!! Han är grymt bra!!!

2009-01-16 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback