Ledig

Jag är inne på min fjärde ledig dag. Det är sååå skönt att vara ledig! Och det bästa är att jag inte börjar jobba förrens på torsdag kl.16. :) I dag ska jag och L: på stan. Vi ska fixa med hennes glasögon, om det är någon där som kan fixa det i dag. Vi har varit in flera gånger, och har alltid lyckats pricka in när det inte varit någon där på verkstaden. Så håll tummarna! Vi ska gå och fika också och bara mysa. L. har skrivit en kom i håg-lapp åt oss:

1 FIKA!
2 FIKSA MED MINA GLASÖGON
3 TITA ÄFTER JUMPASKOR

Så inget blir bortglömt. ;)

Jag känner mej helt bar. Jag glömde min kamera hos mormor och morfar i söndags. (Vi var där på julgransplundring. Det var jätteroligt!!) Snacka om att man vänjer sej med att ha en kamera med sej jämt. Eftersom jag skiter i vad jag har för mobil så har jag inte ens kamera på den! ;) Jag är helt off, liksom.. *haha*


I dag snöar det jättemycket här. Så jävla tråkigt!


Kommentarer
Postat av: JoVi

Vilken bra kom-ihåg-lapp! :)



Min mobil går att SMS:a med och typ inget annat. Ingen kamera, och det går inte att prata i den för då tar batteriet slut direkt hihi Fast jag letar efter en ny! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback