Nytt år!


Foto: Teenien

God fortsättning alla!

Så var det 2009! Det är helt galet vad tiden går fort. Jag tyckte det var nyss det var millenieskiftet. :)

2008 var ett bra år. Inga jättestora saker hände egentligen, men det var vardagsbra liksom. :) Det största som hände var väl att L. började i f-klass. Stort och ovant, men som gick över all förväntan! :)  Andra roliga saker är vår Stockholmsresa och mina Karlstadsresor! :) Det har varit toppar och dalar, men allra mest toppar. Tack och lov! ♥

På¨nyårsafton jobbade ajg till 21. Sen gick jag hem och åt smaskig mat och pannacotta med bär. Mums! Sen spelade vi ett charad-spel som bonusdottern fick i julklapp. Helt hysteriskt roligt! :) 



Nyårsdagskvällen och i dag har jag tillbringade jag på jobbet. Tack och lov att barnen har en ledig pappa, så de får vara lediga hela jullovet. Hade de inte haft det hade jag tagit mer semester, men nu kan jag spara den till senare. ;) Nu är jag ledig i helgen iaf, och det känns skönt och behövligt!

Nu ropar L. för sjunder gången: Dags för en omgång Uno. :)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

God fortsättning på 2009! (Men det har jag nog skrivit hos dig förut...)

Sällskapsspel är kul! Vi kör "Sverigespelet" varje dag här, men jag bara vinner över mannen jämt, så han är sur och trött på det spelet nu. :-D

Kram!

Postat av: C a m i l l a

http://camillaslillablogg.blogspot.com/2009/01/lite-sockerbristssur-men-glad-nd.html

2009-01-02 @ 23:22:02
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback