Some photos

Jag är inne i en hektisk arbetsperiod IGEN, men i dag är jag ledig. Tack och lov! Här kommer några bilder från de senaste dagarna.


O. visar mej hur "tuffa killar" har skjortan. ;)


The hand. Ont, ont. Bandage och pulsvärmare hjälper dock lite.



I bland är jag SÅÅÅ tacksam över mitt schema. För O. skulle det vara barnplågeri att gå upp tidigt varje morgon. I går var det tredje tidiga dagen på raken för honom. Jag bad honom gå ut i hallen och sätta på sej sina kläder i går morse. När jag kommer dit en stund efter hittade jag honom liggandes så här. Lilla gubben. ♥ Som tur är är det som max tre tidiga dagar för oss, och det händer tre gånger på nio veckor. Skönt! Jag har också prövat 5 dagars jobb. Tyckte det var så trökigt och inrutat. Plus att jag var så jäkla trött på fredagskvällarna. Så mitt schema passar mej bättre. Fast helst skulle jag vara ledig jämt. ;)) ♥ (Å: HAn ser galet lång ut, men det är nog bara en synvilla. Han är ju min bebis ju! ;))

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken LÅNG liten kille du har! Å när den där hektiska arbetsperioden är över kommer du hit, banne mig å "vilar" upp dig ;)

Postat av: C a m i l l a

Go kväll i stugan! Jag har kikat in här ett par gånger utan att hinna skriva en kommentar, men jag är med dig varje dag, det vet du. :)

Hoppas ni har en mysig TV-kväll på berget!

Snacka om att vara morgontrött då man kan somna på en matta... :D

Kram kram!

2009-01-30 @ 21:40:30
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Josefine

Det låter som ett bra schema, vad jobbar du med?

2009-01-30 @ 21:43:42
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: JoVi

Åh vad jag känner igen den där sista bilden! Det går bara inte att kliva upp tidigt fler dagar än tre per vecka...har en kille som håller med din (lill-)kille!



Hoppas det är bättre med handen!



Kram

2009-01-31 @ 19:33:47
URL: http://joviskarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback