Växeln hallå

Telefonen ringer:

Jag: Ja, det är AXXXX
Damen i luren: Ja, hej det här var från folktandvården.
Jag: Hej
Damen: Ja, jag undrar om du har mamma hemma, eller om M (Tonåringen) hemma?
Jag: Öööh? JAG ÄR MAMMA TILL M!
damen: Ojdå, du lät så väldigt ung!

*haha* Jag lät visst som ett barn i telefonen.. ;) Men har man prinsessröst så har man.. ;)

En gång för hundra år sedan så hade jag träffat en kille. En gång ringde han hem till mej och mamma svarade. Hon lyssnade, och lyssnade och sa till slut: Du, det är nog inte mej du vill prata med, utan AXXXX.
Stackarn trodde det var mej han pratade med.. *haha* Jag höll på att skratta i hjäl mej, medans han skämdes ihjäl. ;)


Förövrigt känns det ok nu. Jag önskar att jag kunde skriva mer vad det handlar om, så ni slapp fundera. Men jag törs inte! Jag är så rädd att den informationen skulle läsas av fel par ögon. Men tack för att ni bryr er! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Pippi

Jamen, du har ju en superungdomlig röst :) Minns att jag reflekterade över det när vi talades vid under liststormen för något år sedan :) Sug på den karamellen, du. Skönt att slippa låta som en knarrande gammal dörr ;)

Postat av: Mija

Ha, visst är det kul med komplimanger!



Jag fick en fiiiin en häromdagen, av en UNG kille i klassen! (han var inte den fulaste jag har sett heller.. skrattar..)



Man blir glad då.. :)



Och du behöver inte berätta nånting alls om du inte vill! Jag skaffade mig en lösenords-skyddad blogg när det blev för mycket för mig... det kanske kan vara något om du vill skriva av dig..



KRAMAR i massor

2009-01-27 @ 18:45:12
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback