What to do?

I dag har snön vräkt ner här hela dagen. Jag är alldeles ensam hemma med mina barn hela helgen. Lyxigt! ♥ Så vad skulle vi då hitta på? Gå ut var det inte tal om. Ungarna ville inte. Snön yrde alldeles för mycket. Jag grinade inte över att jag slapp. Fast en liten sväng blev det till macken och köpte 6-pack ägg för typ 25:-. (Nöden har ingen lag. ;)) Det blev naturligtvis det bästa jag vet, dvs baka! ♥


Kladdkaka a´la Leila


Chokladmuffins och pepparkaksmuffins


Hemgjord pizza. Min del är med tacoköttfärs och feta ost. O. och M. vill ha med skinka och ananas. M vill också ha med bara tacoköttfärs. L. vill ha med skinka, utan ananas. ;) Gott var det.


Och så lite matbröd. ♥

En lyckans dag för en baktokig människa som jag.. *hahaha* Bak som i baka alltså. ;)

I kväll ska jag och tonåringen, M, ha filmkväll när småisarna har somnat. Jag vet inte vad vi ska se, men det blir nog något lättsamt och romantiskt. Vi är riktiga suckers för sånna filmer. Kul att ha någon att dela filmsmak med!

Förresten:


Jag har fått mina nya glajjor. Snygg bild,va.. Ni får mej med fräknar, rynkor och allt.. ;)

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Mäh.. jag vill ju ha.. nästa gång får du baka HÄR! Jag å min tonåring asgarv såg "What happens in Vegas" igår, å han Aston Kutcher var HOT. Jag säger bara det.. ;) (med tonåring menar jag lilla A såklart..ifall du inte hängde med där.. )

2009-01-24 @ 17:52:59
Postat av: Amlon

hihi Det är en av filmerna vi nog ska se!! ;) Hälsa din teenie! KRAM!

Postat av: Pippi

Men det vore ju inte du utan fräknar och rynkor och allt :) Bågarna var fina, precis som snygg-Amlon :)

2009-01-25 @ 00:12:14
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: C a m i l l a

Men hur, hur, hur KUNDE du glömma den ljuvliga kakan i går kväll??? Men då har ni ju en massa gott att smaska på i dag i stället då. Den måste jag baka, fick ju Leilas i julklapp.

Glasögonen såg superfina ut! Hoppas du är nöjd med dem.

Kram och ha en skön söndag i snön. Här har det också kommit en hel del. Onödigt...

2009-01-25 @ 11:18:50
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback