En BRA dag

I dag har det varit en bra dag. Bra på jobbet, fler än jag med medicindelegation idag. Sköönt!

Efter jobbet var hade jag dejt med vännen J. Vi satt länge på ett cafe, så vi hann både äta mat och fika.:)  Det var längesedan jag kände mej så rofylld i kropp och själ. Det var så skönt att prata med J. Skönt att älta allt och gå vidare, liksom. När jag pratar om allt som varit så hör jag att jag verkligen har gjort rätt. Sköna känsla!

Vi pratade om andra intressant människor också, typ en kvinna som har inseminerat sej själv med en tesked, eller en mor och dotter som ringer varandra ca 25 ggr om dagen, en storfamilj som bodde i två lägenheter i samma hus, en misstänksam kille, osv. Dvs. vi skvallrade.. Sen ältade ju vi såklart våran framtida klassträff och vad vi ska ha på oss då (Hej fjortisar! ;)


Jag åt Sveriges största chokladboll, och höll på att starva av på kuppen. Fy, vad mätt jag blev!

Under tiden jag jobbade och roade mej var småisarna och deras pappa (dvs sambon) och fiskade. L. var storfiskaren själv och fick 3 små abborar. När barnen kom hem var de helt färdiga av trötthet, så det blev en lugn eftermiddag/kväll.



Ha en skön kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback