Musik

På kvällarna när vi var i Sthlm gick vi alltid en park. Småisarna lekte, tonåringen spanade basketspelande killar och jag bara njöt. En kväll var det en kille som sjöng för oss. M. och jag är gamla Fame factory-nördar så vi kände väl igen honom. Han var så otroligt söt, och bra!

Den här låten (som är en cover) är ju hur bra som helst!



Här är en av mina drömkarlar. Så sjukt jävla snygg är han. ♥

Å sen älskar jag låten också. :) Videon är kul också.

Apråpå kul video:


*hahahahahaha* "Emo-kid is wearing too much makeup" :)

Förövrigt är jag allt annat än *hahahahahaha* nu.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Neee, men Moneybrother är väl inte snygg? Möjligen cool eller annorlunda, men inte snygg va? Eller har jag inte fattat?

Kram! Skickar massor av positiv energi från en sjukt lycklig 3-dagar-kvar-att-jobba-bara-tjej.

Postat av: Åsa

Jag vill lägga in en protest mot Camillas uttalande.. ;) han är ju så sjukt snygg karln så det finns inte!! Sen är han cool å annorlunda oxå :) Å du, maj lavv.. fetaste kramen i världen till dig!

2009-07-07 @ 10:30:02
Postat av: Amlon

Camilla: Jo, han är så snygg! Det tycker iaf jag (och Åsa! ;)) Tack för positiva energin! Kram! ♥



Åsa: Precis! He´s f*cking gårdjöööös! ;) Tack hjärtat! ♥

2009-07-07 @ 11:22:23
URL: http://amlon.blogg.se/
Postat av: Smilla

Du verkar vara inne i ett musikstim;) härligt med musik =)



Hoppas du får in lite mera "hahahaha" i ditt liv så allt blir på topp =)



kram

2009-07-07 @ 13:22:27
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback