♥☻♥☺♥☻♥☺♥


I går var det så härligt väder. Det kändes som att det var för min skull. ;)

Bakade en kladdkaka som jag åt med hallon och grädde. Mums!

Motionerade med barnen. De cyklade och jag gick/sprang efter. Tydligen inte så fort efter som L. fick sitta och vänta. ;)




I dag har vi varit på sommaravslutning på O.s dagis. Mina fina barn! ♥


O. fick examenspresent precis som systrarna fått på deras avslutningar. Fotbollskläder!


Jag fick ett roligt brev. Återträff med min grundskoleklass! Såhär glad blev jag då! Hade så HYSTERISKT KUL på senaste återträffen. Nu har jag något att se framemot i höst! :))))) (Nämen ser man på, randig tröja!! ;)))

Nu regnar det, men det gör inget. Jag är glad ändå!

I dag har jag bokat semester. Vi sticker till storstan snart! :)

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Tur att du lockar fram solen lite, här har det i alla fall varit fint i två dagar. :)

Trevligt med klassåterträff! =)

Härliga bilder överhuvudtaget i dag, kladdkakan såg underbar ut. Visst är det gott med hallon till? Det gillar jag också.

Dina barn ser för goa ut!

KRAM!

Postat av: Åsa

Randig tröja i all ära, men du visade inga brön denna gång.. vi är besvikna alla bloggläsare här ute.. ;) För våran del blev klassträffen inställd, men vi ordnar en egen nu i sommar istället! Trevlig midsommar på dig damen!

2009-06-18 @ 20:16:43
Postat av: Nilla

Ha en fin midsommarhelg!

2009-06-18 @ 20:26:51
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: JoVi

Härliga, somriga, fina bilder! Skulle vara kul att se barnen, och dig förstås! ;), utan massa klödd i ansiktet hihi



Vi ska ha återträff om ett par veckor, i samband med marknad och annat rajtantajtan, ska bli KUL ! :D



Ha en fin midsommar! Kram!



2009-06-19 @ 10:00:57
Postat av: Amlon

Camila: Det var supergott med hallon! Mina barn ÄR goa, önskar jag kunde visa dem omaskerade! ;)



ÅSa: Jag förstår att du är besviken!! Någonannan K-stad-bo med kanske?? HAHAHAHAHA



Nilla: Tack detsamma!



JoVi: Tack! Jag ska nog skaffa mej en fotoblogg så jag kan visa!



Kul med klassträff! :)

2009-06-21 @ 20:46:22
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback