Bonde söker min jobbarkompis

En av mina favoritjobbarkompisar har blivit antagen att dejta en av bönderna i Bonde söker fru. Det är ju hur kul som helst! :) Jag fick gissa vilken av bönderna hon valt och jag gissade rätt direkt. Perfect match! :) Hoppas verkligen att hon går vidare så hon får flytta hem till honom. ;) Sjukt spännande ska det bli iaf. Hon är en skitbra tjej som verkligen behöver en lugn och sansad bonde! ;)

Nu har jag semester! Det känns så sköööönt! Saker jag planerar för semestern:

♥ Läsa mycket
♥ Kvällspromenader
♥ Njuta!
♥ Semestra
♥ Sockerchocka lite lagomt

Det räcker väl?! :) Sen ska jag bada osv. om det blir något väder för det. Hoppas på en fin sommar, men huvudsaken är faktiskt att jag får vara ledig! Fint väder får det gärna bli när jag jobbar också!

Kommentarer
Postat av: JoVi

Vad kul med bondedejt! Då måste jag titta och gissa ;)



Jag började också en semesterlista på bloggen igår, men hann inte klar, min är alltså längre hihi Jag jobbar bara i morgon till halv ett sen är jag oxå ledig! :D



2009-06-17 @ 16:17:32
Postat av: C a m i l l a

Nämen gud så kul! :) Jag brukar titta på bönderna ändå och det är ju extra kul om man känner någon.

Hrm... njut av din ledighet du bara, medan andra jobbar och sliter...

Nä, men hoppas du får SKÖNT! Nu har ju i alla fall solen återvänt.

Kram!

Postat av: Josefine

Låter som en semester i min smak! Kul att hon kom med i "Bonde.."!

2009-06-17 @ 22:27:45
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Åsa

Lovely.. det är mkt på tv-fronten just nu för dig, eller i höst blir det väl! Å jag älskar bonde söker fru.. :) Ska bli lajban! Kom hit å glassa med mig!

2009-06-17 @ 22:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback