Muck!

I morgon slutar min lilla tjej lekis, bonustjejen slutan lågstadiet och min tonåring går ut grundskolan! :) Tiden flyger. Jag kan svära på att det var _igår_ M. (tonåringen) slutade lekis. :) I morgon är en STOR dag. På lördag blir det en lika stor dag, för då ska släkten samlas och fira M. Vi har köpt en fin present, som jag inte tänker avslöja ännu. ;))


Kanske estet vore något för min manga-teenie? :)


Ett av de största intressena för M. är att rita. Undrar vem hon fått det ifrån? ;))


Håret har hon tyvärr inte ärvt av mej! ;) Skulle vlija ha hennes hår.

Nu ska jag gå via stan till jobbet. Snaaaaart har jag semester! :) 4 eller 6 arbetsdagar kvar. :)



Kommentarer
Postat av: JoVi

Grattis till alla!



Vilken talang hon har, din stora tjej! Självklart måste hon ta tillvara på den sidan (liksom hennes mamma snart borde hihi).

2009-06-11 @ 13:34:04
Postat av: C a m i l l a

Mmm, vilka snygga grejor! Hoppas att hon hittar ett yrke där hon kan få använda sig av den sidan. Ja, ni vet då verkligen vad ni ska göra i helgen... ;)

Vi har haft en grym vecka nu med bara en massa aktiviteter, så jag ser fram emot en helt blank helg.

Gud så skönt med semester. 4 veckor kvar för mig. :(

Kram kram!

Postat av: Pippi

Grattis allihop!



Till M. vill jag bara säga: Du är grym på att teckna! Hoppas att du får utlopp för din kreativitet och begåvning i framtiden. Grattis också till att ha klarat av grundskolan med glans :)

2009-06-11 @ 19:40:03
URL: http://langstrump.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback