Tisdag



I dag har L. varit på simskola. I sjön. Hur oldschool som helst! :) På em cyklade vi till en annan strand och badade. Inte jag dock, jag har fortfarande sviter av min solbränna i söndags, så jag höll mej. ;)



I morgon åker sambon till Göteborg för att gå på festival x 2. Kul för honom som älskar den musiken. Jag skulle hellre vara på Peace and love och titta på Winnerbäck. :) Sambons dotter åker på semester med sin mamma under tiden. Och om några dagar åker jag och mina barn på semester. Konstiga familjen! ;)) Sen tror jag nog vi ska kunna sammanstråla och göra något tillsammans allihopa, om vi hinner innan tonåringen ska på semester med sin pappa. ;) Vi är en modern familj. *haha* Min mardröm vore att knö in oss alla i en husvagn. DET är inte min tekopp! ;)

I dag har jag varit och klippt mej. Jag tror att det blev bra. Frisören har dock blåst håret så jag ser ut som en TANT!


Die tante!

Näe, nu ska die tante roa sej med div. tante-saker. Typ hänga tvätt och plocka.

Ha en skön kväll!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Äsch, det var väl ingen tant! Det såg fint ut. Glad såg du ju ut också. :-D

Jag skulle gärna hänga med dig på Peace & Love i Borlänge!

KRAM!

Postat av: Smilla

Huu är det inte kallt i vattnet?

Skulle inte bada för allt smör i småland =)

Tycker också du va fin i håret =)

2009-06-23 @ 21:34:21
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: JoVi

Det är nog det som skiljer oss mest - sättet att utföra våra semestrar hihi Hoppas ni får det KUL!



Härliga badbilder!

2009-06-23 @ 22:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback