Konsumtion


I våran familj är vi storkonsumenter på ritblock, tuschpennor, ljus och servetter. I dag har O: och jag varit på stan och fyllt på förråden lite. Förhoppningsvis räcker det över helgen.


Mat går också åt endel i våran familj. 6 personer och kompisar som äter här då och då. Jag sa till sambon i går:

- Tänk när 400 gr köttfärs räckte till en måltid och två matlådor.

Det var andra tider då. I går stekte jag över 40 st köttfärsbiffar. Jag luktar mat-os än. ;)

Det som går åt mest hemma är frukt! Mjöl, ägg och smör går det åt massor också. (Hej Bullmamman)



Man kan nog tycka att vi överkonsumerar randiga tröjor också. ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, va ni konsumerar. =) Kramar

Postat av: Åsa

Är det fysiskt möjligt att överkonsumera randiga tröjor..? Jag tror inte det du!

2009-03-13 @ 19:53:19
Postat av: Junitjej

Pennor och block är väl alltid kul att köpa!!

2009-03-14 @ 09:10:16
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mija

Men gud..

Ni är som oss..

Vi ritar, målar o pysslar ofta här hemma, och just tuschpennor behövs ALLTID hos oss. (Perfekt present m a o) Randiga tröjor likadant. Me like.



Och köttfärsbiffar!! MUMS!!!!



Hoppas helgen är skön!

KRAM

2009-03-14 @ 16:50:25
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback