Måndag


Hittade värsta fina tröjan på en affär på stan. Så A. det bara kan bli. Tyvärr tyckte tonåringen att den var så M. som det kan bli. Så det blev så att jag köpte den _till henne_. :) Men hon var såklart mycket finare i den än jag någonsin kommer att bli. ;) Rut mfl har mycket fina kläder. Och billiga!


Äntligen! Anthon Bergs mandelägg. Det absolut godaste jag vet! ♥


Min tonåring var tårtsugen häromdagen. Så hon gjorde en tårta. :) Vilken lyx det är att ha en sån stor och mysig teenie!


Sen gjorde hon Blondies också. Gott! ♥

I natt är jag ledig. Skönt! I kväll ska jag ligga i sängen och bara gotta mej. Såklart måste jag titta på Färjan. Inga konstigheter! :)


JoVi och gänget: TACK, gulliga ni!!! ♥♥


Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmm, vad gott! Jag kikade också på Färjan i går. Härligt att Hååkan är tillbaka igen. ;)

Kram och hoppas du får en jättefin tisdag!

Jag är ledig i dag och ska ta en promenad nu då skidspåren smält bort.

Postat av: C a m i l l a

Jooo, apropå tröjan. Kunde ni inte köpa lika? Jag och bonustonåringen har precis samma klädsmak och köper ofta lika. Man behöver ju inte ha dem samtidigt. :)

Kram!

2009-03-31 @ 09:42:06
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: JoVi

Mycket fint och gott i det här inlägget! Synd att vi inte bor närmare gottesugen ;)



2009-03-31 @ 12:47:27
URL: http://joviskarameller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback