Söndagen i bilder



Det snöade på Berget.. Yippie.. NOT!!!!!!!!!!!!!


O. spöade mej som vanligt i memory.


Och blev lite halvglad på köpet.. ;)


Tror ni inte ungen vann i "Vem där?" med.. ;)


Fick tulpaner av bästa mormor och morfar ♥


Tvättade fönster och bytte gardiner. Äntligen har jag rödvit prickiga köksgardiner. :) Jihoo!



Jag är inte mycket för prydnadssaker, men den här ängeln älskar jag. Kanske för att den påminner om någon...mej...?



En vampyr och en tiger hälsade på. Läskiga var de! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har en bukett likadana tulpaner.. men jag fick köpa mina själv.. Å varför har du en miniversion av MIG i fönstret? Å en sak till, den där vampyren.. har han ätit nåt olämpligt eller? ;)

2009-03-23 @ 17:35:25
Postat av: JoVi

Fina gardiner och fina barn! Förstår inte hur stor O har blivit! Men så blir det väl när man aldrig får se nå "hela" kort på dina barn längre hint hint




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback