Let it snow.. INTE



Läste i går i en av mina favoritbloggar om såpbubbleblåsning och sol. På Berget blåser vi såpbubblor på balkongen i snöfall. :) (Snöfallet syns inte så bra på bilden, men tro mej DET SNÖAR!)

I går var jag på Ljusparty hos en gullig vän. Jag är verkligen ingen "Party"-människa men det var riktigt kul. Ljusen luktar ju galet gott de flesta. Köpte några förpackningar. Har handlat förr och varit väldigt nöjd. Nu låter jag som värsta ljusparty-tante! ;)

Träffade en anhörig till en av mina boende som börja skryta om mej inför alla som där. :/ Hon tyckte att jag var så oerhört rar och verkligen passade att jobba med människor. Sånt värmer ju, speciellt nu när jag inte tycker att mitt jobba är så himla kul. Eller jobbet med människor är kul, men inte resten. Apråpå det ska jag jobba i natt.

Annars rullar livet på som vanligt här på Berget. Lugna, ljuvliga vardag♥

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Ljusparty har jag läst om på fler bloggar, men inte hört någon som jag känner som har. Det låter mysigt. :) Värmeljus kan man ju aldrig få för många av.

Trevligt att få beröm, det är bara att suga i sig.

Kramar! Trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback