Birthday girl



I dag fyller jag år. För en gångsskull har jag ingen ångest över hur gammal jag blir. Utan det känns helt ok. :) Fast man kan verkligen tro att jag fyller TANT eftersom jag önskat mej röda pelargoner. ;)

Min supergulliga tonåring har lagat mat till mej i dag. Kasslergratäng. Till efterrätt gjorde hon smulpaj med hallon och blåbär. Supergott! Gulliga unge! ♥

I dag kände jag att jag måste muntra upp mej lite. Är lite låg av olika anledningar. Så jag gick ner på stan och köpte mej en  blommig klänning (tante!) och lite lyx-prallar (har dispans idag) och god ost (Herregud, var det 56 jag fyllde?). :)


Här är jag i min nya klänning. För dagen iklädd prinsesstårta. ;)) Jag läste föresten att kurvor är mer inne nu än någonsin. Yäy!

Nu ska jag lägga mej på sängen och titta på tv med min raring (Teenien).

Är det någon som har den här karln i ett paket är det helt ok att skicka hit honom. Men bara före 22, då sambon beräknas hem.. *haha* :)


Kommentarer
Postat av: JoVi

Men GRATTIS gumman! Är du REDAN 36, och ser inte en dag äldre ut än 21!? :)



Fin klänning på FIN tjej, du ser ung, snygg och fräsch ut. Och en tårta i fejjan är ju lite ovanligt men fint det med ;)



Kram till dig på din dag! ♥

2009-05-27 @ 21:01:46
Postat av: Pippi

Bauta-grattis på födelsedagen! Var det verkligen 36? Jag var mer inne på max 26 :) Fin klänning du köpt - den var mycket klädsam på dig. Kram på dagen!

Postat av: Anna

Stort grattis på födelsedagen!

Du verkar ha haft en bra dag! Hon är väl för gullig teenien!:)

Kram

2009-05-27 @ 21:33:42
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

GRATTIS!!! Snygg klänning du hittat! Trevligt med present till sig själv. Lyxigt att bli bortskämd av tonåringen på födelsedagen också.

Kram!

2009-05-28 @ 08:31:13
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mija

GRATTIS GRATTIS vännen min, och vet du..

Kurviga kvinnor är det vackraste!!

Härligt också att se att det är fler som får hänga tvätt inne... ;)



Varma födelsedagskramar till dig

2009-05-28 @ 21:44:33
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Smilla

Ops! inte varit här på flera dagar inser jag. Men nu kommer ett STORT GRATTIS på födelsedagen. Och du åldern är bara en siffra ;) Det är hur man är i "huvudet" som räknas ;)

kram

2009-05-29 @ 15:07:50
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Amlon

Tack,vänner! ♥

2009-05-30 @ 09:50:27
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback