Ledig, äntligen!


Var är strumpan, broder?

O. klagar på att han bara har en strumpa av varje sort. Jag trodde att han var lat och inte orkade leta ordentligt. I dag bestämde jag mej för att gå igenom hans strumplåda. Han har ju rätt! Här är alla udda strumpor jag hittade. De udda ledde överlägset mot paren. H-e-r-r-e-g-u-d, var ÄR alla borttappade strumpor?? :0


O. muntrade upp sej med ett skumbad.


Syrran fick agera DJ. ;) Alltid när O. badar ska han lyssna på sin hårdrocksskiva. Rokk on! :))


Jag shoppar ju  nästan aldrig och kan inte visa upp något i bloggen. Därför får min blogg bli en FIKA-blogg. ;) Fika gör jag gärna och ofta. Här är en smarrig chokladmaräng. :)


Min goda kladdkaka. Mums!

Nu känner vi lugnet på berget. Jag är äntligen ledig efter 7 dagars arbete. Skööönt! Teenien är på sitt rum och gör nåt, de andra tjejerna tittar på Philofix och O. leker med sitt riddarslott och alla möjliga gubbar. Här följer en konversation som nyss ägde rum:

Svarta spiderman: Jag är en superhjälte!
En riddare: Är du?
Svarta spiderman: Ja, jag är då ingen bajskorv iallafall.

;))

Kommentarer
Postat av: Smilla

En fika-blogg =)Wow det vill man ju inte missa, och visst har man haft sina aningar ;) Det är ju lite farligt, man blir ju så fika sugen =)

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback