Lovely may

Här njuter vi för fullt av maj. Bästa tiden på året är nu, tycker jag. Ljusa kvällar och nätter is the shit! :) Vi har haft två extra bra dagar på sistone. I torsdags hade bästa Å och hennes A vägarna förbi min lilla håla, så vi sammanstrålade på mitt älsklingsfik. Det var så mysigt. O., som var med, blev såklart extra förtjust i A. Fast han tyckte att Å. var sötast! *haha* :)


Jag fick en fin kökshanduk från Village. TACK! ♥

I går var O. och jag på utflykt med dagis. Stårlande sol och varmt. Först kom brandbilen.


Här lyfter en brandman ner O. efter en åktur. Jag blev tydligen alldeles till mej, eftersom bilden blev så himla suddig. Jag och brandmän alltså. ;)


De har fött upp fjärilar på dagis. På utflykten släppte de dem fria. Här står O. och två av hans kompisar och tittar på en av fjärilarna.

I dag har är det riktigt sommarvärder ute! ♥ L. har varit på kalas och under tiden strosade O. och jag runt i solen. Vi hann med både glass, Loka och festis. På kalaset hade L. haft det helkul. Under mina 15½ år som förälder har jag aldrig varit med om något liknande. Inbjudningskortet var en berättelse om två tjuvar som hade rymt från fängelse och var på rymmen i skogen. Så nu skulle barnen ut på tjuvjakt på Berget. :) På vägen var det olika hinder och grejer de skulle fixa. Tillslut hittade de tjuvarna och deras skatt. När barnen såg tjuvarna var det flera som hade skrikit att det var L:s pappa! *hahaha* 

Nu ska vi snart äta kalops! ♥ En av mina födelsedagspresenter! :) Tack! ♥

      

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh.. O in my heart forever!! ;) Puss till honom! (å en kram till dig!)

2009-05-30 @ 17:34:49
Postat av: C a m i l l a

Vilka mysiga dagar! Jag bara njuter av sommar och värme jag också. Tänk om man kunde få ha det så här jämt... men i och för sig skulle jag nog sakna skidåkningen till vintern. ;)

Kram!

Och en kommentar om Robinsonvinnaren önskas... antar att du inte är lika glad som jag. ;)

Postat av: JoVi

Fin handduk!



Kul med dagisutflykt och fjärilar, det skulle lillasyster ha gillat - båda delarna! :)

2009-05-30 @ 22:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback