Monday funday


I morse åt O. och jag frukost på ett cafe efter vi lämnat L. i skolan. Solen var varm, mackan god och teet var så himla smarrigt. Jag hade mina älsklingar på fötterna. :) Och en älsking bredvid mej! ♥


Har även bakat lite matbröd. Eller Mamma-bröd som småisarna kallar det. Jag älskar verkligen att baka! ♥


Effektivaste sättet att inte äta det man bakar är att baka det man inte tycker om. tex. äppelpaj. ;) Det undviker jag mer än gärna.

I dag har jag varit ledig, fjärde dagen. Min kropp har inte kommit in i nya schemat ännu. Hela dagen har jag trott att jag skulle jobba kväll, men det var inte förräns i morgon. :)) Sköönt! Nu måste jag ta nässpray. Jag har så ont i bihålorna! Alla i familjen har varit förkylda. Sist och värst blir såklart jag.

Jag älskar måndagskvällar. Jag sorterar alltid tvätt och tittar på Färjan då. Det är min lilla ritual. Sen slöar jag till Project Runaway. I like! Ha en bra måndagskväll, ni med!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Mmm, vad mysigt med fika i solen! Önskar att jag hade kunnat fika där med dig, men i stället fick jag jobba... I morgon är jag ledig däremot, så himla skönt! =)

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback