Sandy can't you see, I'm in misery

I dag ska teenien och hennes klass ta avslutningsfoto. De ska ha Grease-tema. Teenien ser ut som allra sötaste Sandy i sin klänning:


Kofta, vita tygskor och diadem har hon också. Tyvärr hann jag inte ta kort, men jag måste göra det när hon kommer hem.
Klänningen kommer från Lindex.

Förövrigt kan jag inte fatta att hon snart slutar nian. Tyckte det var nyss hon gick i f-klass och lekte Missan och Missis med sin bästis L. ;)) Nu är hon jättestor och klok. Eftersom jag vet att hon tjyvläser min blogg i bland kan jag passa på att hälsa: M. Du är bäst! Jag är så stolt över dej! Finaste gumman! ♥ 

I dag är jag ledig :)

Kommentarer
Postat av: Pippi

Kan tänka mig att M. varit jättejättefin! Roligt att ha ett tema till avslutningskortet. Grease är ju dessutom så bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback