Hemma hos mej!

Nu har jag äntligen fått nytapetserat i hallen och i lilla rummet. Det blev så fint och fräscht! :) Nu ser resten av lägenheten tyvärr ännu slitnare ut. Men jag har tapeter till andra rummen ståendes här, nu gäller det bara att hitta någon som vill tapetsera åt mej. *blinkblink* ;)


Del av min lååånga tomma hall, sedd från vardagsrummet. Längst bort till höger är själva kappvrån, syns inte. I första dörren till höger sover jag. I dörren till vänster är "lagamat-köket". Längst bort till vänster ligger lilla rummet.


Här ska hatthyllan sitta. (kappvrån)


L. har bestämt sej att flytta från O. och in till lilla rummet. Hon fick välja tapeter själv. :) Lilla rummet är från början en pig-kammare. När vi flyttade in fanns det ett litet handfat där inne. Nu är bara kaklet kvar, som ni ser. Jag älskar verkligen min lägenhet! Den är stor och rymlig, 5 rok, 123 kvm. Högt i tak, gammeldags charm, öppen spis, annorlunda på många sätt. Dessutom ligger den ju på Berget och har fin utsikt över sjö, skog och stad. :)


(Jag borde bli mäklare.. ;))


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Supermysigt!

Postat av: Pippi

Mycket, mycket fint! Tänker faktiskt drista mig till att påstå att jag tror att du lätt skulle klara av att tapetsera resten själv. Underarbetet är träligt om det behövs mycket sådant, men annars är det inte särskilt avancerat :) Kram!

2009-11-11 @ 22:49:09
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Camillas dagar

Jag vill se en bild på öppna spisen. Gud så mysigt! =)

Kram!

2009-11-12 @ 08:30:35
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Linda

Så mysig lägenhet du verkar ha :) Kram

2009-11-12 @ 09:51:26
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback