Mys!

Jag älskar adventstid! Mer än själva julen egentligen. I dag slängde jag fram mina stjärnor. Det visade sej att tre av mina stjärnor blivit förstörde när M. flyttade. Han har röjt runt på vinden som en jävla bulldozer! En kunde jag laga, men de andra två var heltrasiga. Tack för det, televerket. Så jag fick hasta ner på stan och köpa två nya. Stackars mej! ;)


Röda till köksfönstren. I like!


Min älsklingsstjärna.

Nu ska jag slänga mej i soffan och vänta på Greys anatomy. Jag ska dricka glögg-te och äta lussekatt och pepparkaksmuffins. I morgon har vi planeringsdag. På brandstationen. Vissa på jobbet håller på och larvar sej med mej och brandmännen, eftersom jag är singel. De skulle bara veta! ;))

Ps: Har Bonde söker fru på i bakgrunden. ÄR det seriöst något fel på den där Roger?? Eller? Jag har sett för lite för att ha bildat mej en uppfattning, men han verkar ju en aning .....tja.....?!

Kommentarer
Postat av: Pippi

Snygga stjärnor! Visste ju iofs att du hade bra smak, men iaf :) Vi har två likadana röda julstjärnor i barnens rum ♥ I Like!

Postat av: Grodmamman

Är inte mycket för färg på stjärnorna, så jag gillade din vita!:) Å andra sidan har jag en röd ljusstake och den ska alltid stå i köket där jag har röda julgardiner.

Hittade du någon snygg brandman?;)

Avundsjuk jag blev när jag läste att du skulle äta lussekatt. Ska försöka hinna med att baka några imorgon.

Kram

2009-11-26 @ 18:48:58
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: irene

jag köpte 2 nya i veckan, ska se om jag får upp dem innan söndag..

ska bara så många saker i helgen först..



kram

2009-11-27 @ 16:19:45
Postat av: JoVi

Stora grattiskramar till din fina 7-års tjej! Kram ♥

2009-11-29 @ 13:33:26
Postat av: smilla

Vilka fina julstjärnor du har. Jag har inte gillat dom såna sen jag bodde hemma ( typ hundra år sedan;) Men tycker dom bara blir finare och finare för varje år =)

Glögg te låter spännande det måste jag leta efter.

kram

2009-11-29 @ 21:42:17
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Mija

Han KAN inte va normal va? Roger?? Jag STÖR mig på honom... :/

2009-12-11 @ 23:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback