Vad i...

I bland brukar jag och L. (Bagarflikkorna! ;)) titta på Leilas olika program på tv4 anytime. Det tycker vi är kul! En gång när vi tittade på Leilas jul sa L.: Varför säger hon min hela tiden?

Det hade inte jag tänkt på, men det gör hon. "Mina cupcakes", "mina kryddor" "min julmumma" "mitt bakpulver" osv osv. Nu försökte jag titta på ett avsnitt av Leilas jul igen, men det enda jag tänkte på var MIN, MINA, MITT! ;)


Men jag tycker om Leila ändå!

I dag är en stor dag. Jag har ätit säsongens första julskumspåse. Åh, vad gott det var! :)

I morgon blir det fest! :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det har inte jag heller tänkt på.

Postat av: Smilla

Inte jag heller....

Julskum åh vad jag längtar till att hitta dom i affären =)

2009-11-06 @ 08:23:54
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback