Snaggad

Freeeeedaaaaag! Skönt! Jag har varit och klippt mej. Det blev för kort. Men man vänjer väl sej. Ska nog färga och slinga det så jag blir en helt ny människa. ;)

En rolig sak hände idag då frisören sa till mej: Brukar du använda linser?
Jag: Nej, inte nu för tiden
Frisören: Det borde du göra, du har såå fina ögon!

Då blev jag glad. (Sen trodde hon att jag var max 28 år också. ;))Kanske ska jag börja med linser igen? Bara för att! ;)

O. var med hos frissan, och efteråt gick vi och fredagsfikade, såklart! :)


I dag klämde jag till med en budapestbakelse och te. Gott!


Bild från cafeet. Varmt och mysigt!


I like!

Sen gick vi på stan och tittade på böcker. Vi hittade varsin som vi önskar oss!

      

Vem som önskar vilken får ni gissa själva! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysigt med fredagsfika ihop med en av sina älsklingar! Skulle gärna vilja se ett kort på den nysnaggade mamman!:)

Den där boken skulle jag också kunna tänka mig, gillar Ernst!:)

Kram

Postat av: Camillas dagar

Mmm, Ernst vore något för mig också. :) Visste inte att han givit ut en bok.

Vilket mysigt café, det ser ju mer ut som ett vardagsrum hemma i ett hus. :)

Kramar!

2009-10-02 @ 22:41:03
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Åsa

Är nyss hemkommen från spelningen med Pengabrorsan ♥ kärlek ♥

2009-10-03 @ 22:40:05
Postat av: Smilla

Skönt att vara nyfrissad, och du, det växer ut ;) Det verkar så mysigt att gå och fika med ett barn =) Kul att ni har bok intresset gemensamt =)

kram

2009-10-04 @ 20:48:18
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback