Dagen

..låt: Lät du henne komma nämre ♥ Melissa Horn. Sen hörde jag en gammal favoritlåt på badhuset idag. Hade helt glömt bort den.


..klädsel: Just nu: Röda plyschbrallor, svart linne, brun top, randiga strumpor
..händelse: När vi badade i stora bassängen idag, det var jättekul! :)
..njutning: Bada bubbelpool, basta, bada med barnen ♥
..planer: Ska snart lägga mej och läsa/se på tv/äta mandariner
..saknad: En kram av en fin karl ;) 
..dummaste: Att någon j*vel snodde vår duschkräm och shampoo på badhuset idag. Ingen stor kostnad, men ändå.
..drog: Mandariner och mina sirapskakor..
..roligaste: BADA!
..tråkigaste: Inget speciellt egentligen, förutom stölden då. ;)..
..köp: Vinterstövlar till O. (Svarta Kouma. Thansk to you, JoVi! ;)), tre blockljus, mat, fika på badis.
..humör: Bara bra! :)
..vill ha: En kille! *hahahahaha*
..måste: Mandariner! Annars har jag inga måsten nu iaf
..skratt: Många med barnen :)
..jobbigaste: Att jag inte har körkort.. Faaan!
..insikt: Jag fick biverkningar av vaccinet. Hade så jäkla ont i kroppen igår. I dag är det dock lugnt. 


O. on the ramp. ;)

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Härlig, positiv lista! Skönt att biverkningarna gav sig snabbt. :)

Nästa vecka ska det vara dags för oss att få sprutan, men det skjuts upp hela tiden.

Ha en fin helg nu, med mycket mandariner och kärlek!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback