Grabb-gänget

I somras flyttade två dagiskompisar till O. in i vårat hus. Lycka! De är jämngamla med O., och de leker jättebra tillsammans. De älskar att leka med gubbar i alla former. Tex Gormiti, Bionicle och sånt. I går åt alla pojkarna hemma hos oss. De skulle sitta i kökssoffan alla tre, för där skulle "Gjabb-gänget" sitta.


H. O. och H.


Gjabbkjam :)

När det tre leker ser jag verkligen skillnaden mellan när tre tjejer leker. (Naturligtvis finns det undantag åt båda håll!) Det är raka rör, helt enkelt. :)

I dag har jag ont i armen efter svinis-vaccinet. Stackars mej. Men jag är ledig iaf. Det rä sköööööönt! :)
Snart ska O. och jag göra stan. Fotografering i morgon, klart O. måste ha en ny tröja då. ;) Sen blir det en eftermiddag i badhuset. Vattenlek för O. och simmis för L.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Vi får nog vaccin nästa vecka. Tror att jag ska ta, även om jag var lite skeptisk innan.

Oh, nu blev jag nyfiken. Vilken av bönderna? ;)

Kram!

Postat av: Camillas dagar

Coola killar glömde jag ju att skriva. Gjabbigt coola! ;)

2009-10-22 @ 12:45:42
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Anna

Härliga bilder!

Tog vaccinet idag och det känns redan en del i armen. Får väl se hur det känns imorgon!:)

Kram

2009-10-22 @ 21:52:10
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Amlon

Camilla: Har svarat i din blogg! ;) Kram



Anna: Jag fick ont ihela kroppen sen. Men i dag är det bra! Kram!

2009-10-22 @ 22:35:14
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback