Helgen


Tonåringen och jag fick lust att besöka nyöppnade "Hemmakväll". Det fanns mycket gott! ;) Sen tittade vi på film. The accindental husband. Den var jättebra! Kan man bli annat än kär i underbara Jeffrey Dean Morgan? Han är ju så myyyysig! ♥


I dag har jag varit  ute på lite mys med mamma. :) Vi har varit på hantverksmarknad och lite shopping. Lite go´fika hann vi också med. Jag köpte en jättefin lykta. I love stars liksom. ;)

I övrigt har jag mest jobbat i helgen. Några kramar har jag hunnit med. :) Nu har JAG helg, och barnen höstlov. I morgon är det ingen klocka som ringer. Jippie! :)



Kommentarer
Postat av: Åsa

Är den god den där VinterMarabou?

2009-10-26 @ 16:33:55
Postat av: Linda

Vad tycker du om Vinter Marabou? Jag tycker att den är god i alla fall. Fin ljuslykta! Kram

Postat av: JoVi

Mysig ljuslykta! Och vad mkt gott, mmmmmmm :P



Det är så härligt att läsa om mamma-dotter-mys :)

2009-10-27 @ 11:12:53
Postat av: Amlon

Åsa: Den var god! Men inte som Sommar-varianten!♥



Linda: Den var god, ja! :) Tack!



JoVi: Hihi.. Vi är gottegrisar.. ;)

2009-10-29 @ 22:17:32
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback