Shöppat


Köpte höstskor till L. idag. De hade visst gått åt som smör i solsken, sa tanten på skoaffären. L. blev överlycklig och hade de på inomhus sej hela eftermiddagen. :)


Jag köpte mej en ny basker. Tonåringens kommentar: Hur många mössor har du _egentligen_?


Men smart som jag är gav jag bort en av mina mössor till henne. Tystade henne med en mössa! ;) Här posar vi i bästa fjortisstil i våra nya mössor.

I dag har min fd. sambo med dotter varit här och hälsat på. Jag fick äntligen laga mat till 6 personer igen. Jag har fortfarande inte kommit in i att vi bara är 4 i familjen nu när det gäller matlagning. Det blir jämt massor av mat över. ;)

I morgon är jag ledig. Jag ska och klippa mej. Skönt! Sen ska jag lämna O. hos M. Det är dags för jobbhelg för mej, och pappahelg för barnen. Kommer aldrig att vänja mej med det, men det går lättare iaf. L. ska följa med en kompis till badhuset i morgon efter skolan. Kul! :)

Nu: sova! Tror jag.


Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Vad söta ni är! Med eller utan mössor. :)

Själv har jag bara en kent-mössa, men den kommer man långt i (i alla fall ensliga promenader här i byn...)

Kramar!

Postat av: JoVi

Finisar!

2009-10-04 @ 20:52:41
Postat av: Smilla

Förstår att dom skorna blev populära =)

Massor med mössor är ju toppen. Tyvärr tycker jag att jag inte ser klok ut i mössa :( Är för tjockskallig;) så alla mössor ser ut vara fast växta;) Men kanske skulle prova en sån modell som du köpt nu =)

kram

2009-10-04 @ 21:10:53
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback