Fika is the shit

Den här veckan blev det fredagsfika på torsdagen. Morotskaka och gott te, Mambo Jambo.



I dag har teenien varit på marknad och handlat munk och cocosbollar, så när jag kom hem från jobbet blev jag bjuden på go´fika. :) I morgon har jag tänkt börja ett lite sundare liv. Det funkar inte att moffla som jag har gjort på sistone. Hej tjockis liksom. Men jag ska fortsätta fredagsfika. ;)


Berget söndag 20/9 kl. 21:15

Föresten är det någon som ser "mannen under trappan"? Iiiiih, vad det är läskigt!

I morgon är jag ledig. Jag får ett besök jag ser framemot. :) Sen kommer mina älsklingar hem igen! Jaaaaa! ♥


Kommentarer
Postat av: Camillas dagar

Du har två svar på min blogg angående outfithatande A... Det var inte meningen så gumman, det var mer som lite skoj. Hoppas att du inte tog illa upp.

Nu blir jag nyfiken på besöket. Måste kika in på din andra, hemliga blogg. :)

KRAM! ♥

Postat av: Smilla

Fredagsfikat är "heligt" åtminstonne hemma hos oss ;)

kram

2009-09-21 @ 18:03:16
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback