Värdaste saker

I Gittan och älgbrorsorna står det om Gittans "värdaste saker som hon har högst upp på en hylla. Fick lust att ta kort på mina småisars värdaste saker som de har högst upp på sina hyllor. 

Först några av L:s grejer


 
Smådjur, spargris, två troll, två små fat, en blå glasbit, en vas med blommor, en plåtväska och en porslinsgris. ;) Ser ni mej i grisen föresten? *haha*


En snöglob, fast med glitter och stjärnor i stället för snö. L.s tredje. Den första slog liten lillebror sönder, den andra slog klantig mamma sönder. ;)

O. kör lite mindre prylar..


En otroligt ful (och dyr!!) noshörning som han älskar, en "tyranno" och en bläckfiskgubbe. ;) (I bakgrunden ser ni L.s värdaste minibyrå också)

Funderar om jag ska ta kort på mina och tonåringens värdaste saker också.





Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är nyfiken på vilka som är dina värdaste saker, så ja FOTA!! :)

2009-09-17 @ 21:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback