Hallå

Jag har fortfarnade virus i datorn. Min personliga datasuport har varit här en gång och trodde sej ha fixat det, men direkt jag sat mej vid datorn så blev den knäpp igen. Sen är väl inte jag prio ett på hans lista, så jag lär väl få vänta på att få det fixat. Jag saknar själva bloggandet, men inte att slösurfa som det ofta blir. Jag vill ju visa er viktiga saker så som en riktig 6årsglugg, fina gerberor (som vissnat nu) och fina ranunkel (som jag har på bordet nu), mina senaste makroner och annat viktigt! ;)

I dag fick jag gå hem efter halva arbetsdagen. O. hade ont i örat på dagis. Nu är han nöjd och glad, och har efter Alvedon, inte det minsta ont. Hoppas det inte blir något mer ont. Vill inte sitta inne i helgen när vi är lediga och allt! :)

Nu kom tonåringen hem och vill väl ha sin datorn.

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att det fixar sig snart så att du kan blogga igen om allt viktigt som du vill visa. Jag saknar ju dig och dina uppdateringar här ju.



Kram

Postat av: Camilla

Krya på sig nu både dator och O! Miss you darling!

2010-04-23 @ 20:28:19
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Camilla

Du har fått ett bloggpris av mig i dag. :)

Kram!

2010-04-24 @ 12:02:20
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: JoVi

Det är TRIST när du har virus, låt bli det! ;)



Hoppas O mår bra idag och att ni har en härlig helg! Kram

2010-04-24 @ 15:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback