Påskdagen

I dag har det bara varit jag och småisarna. (Teenien jobbar, och i natt ska hon sova borta) I går var det fullt ös med god mat och mysigt sällskap. ♥ Så att ta det lugnt idag var alldeles perfekt. :) Behövde inte ens laga mat, eftersom det fanns rester kvar. Lyxigt. Vi tog en långpromenad i varma vårsolen. Helt underbart! ♥ Det är fortfarande mycket snö kvar, men den smälter i raketfart. Äntligen! :)


Jag odlade fräknar idag. Visst har jag en fin sjal föresten? Jag älskar den!! :)


Som sagt: mycket snö fortfarande. Ser nu kohuvudet? ;)


Men även mycket krokus. :)


Inomhus tittar vi på Kalle Blomkvist (Världens mest spännande film! ;)) och sedan så spelar vi Svarte Petter och Solitär.

I kväll när småisarna somnat ska jag se på någon bra film. Sen ska jag äta lite godis och dricka påskmust. Cause I´m worth it! :) Jag har varit jätteduktig med att hålla igen på godis och fikabröd, men ikväll unnar jag mej lite gott!

Åh, vad jag tycker om
den här låten!

Och den här då.. Min gamla favoritlåt, bara 1000 gånger bättre!

Ha en bra kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det är inte bara sjalen som är fin, du är ju FIN hela du god dammit! :) Kom snart bästis!

2010-04-04 @ 22:21:35
Postat av: Amlon

Åsa: Tack, min älskling! :) Jag längtar så efter dej!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback