All you need is love..

Är uppe och skrotar än. Att vara ledig is the shit! :) Har sett två filmer som gjorde mej glad i hjärtat: Så olika och Patrik 1,5. Kul att se Johan Widerberg igen. Har alltid haft ett gott öga till honom, trots att han är helt tvärtemot min egentliga smak. Gustav Skargård är jag kär i. Han är så söt.

Är lite kärlekskrank nu på kvällskvisten. Just nu längtar jag ihjäl mej efter någon att krama. Jag vill ha någon nära mej ofta, inte bara då och då som det blir med mannen med håriga armarna. Då och då suger! ;) Fast iofs vill jag inte ha någon nära mej för ofta heller. För ofta suger också. ;) Lagom är bäst, säger antingen-eller-människan.. ;)

Näe, nu måste jag lägga mej. Eller näe. Ett glas påskmust till, och lite Joshua till.. Let´s call it a party! ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Patrik 1,5 var supermysig, den Andra har jag nog inte sett. Här har vi påsklov och sitter och myser i en stuga vid Gesundaberget. Har åkt skidor i Vasaloppsspåret i dag, jag var sämst... (vi åkte bara en del av sträckan så klart). Mamma bor hemma med missarna.

Hoppas det löser sig med kärleken, ni kanske kan bli sambos framöver. Det är skönt att vara lite själv också.

Kram och ha det bäst!

Postat av: Smilla

Ja då inte lätt det där med lagom när det gäller kärleken. Hade själv såna funderingar i natt när jag inte kunde sova...Skulle vara så skönt att få vara själv men vill jag verkligen det...ja jag vill både äta kakan och ha den kvar ;)

Och du, påskmust är bäst =)



Kram

2010-04-05 @ 19:33:31
URL: http://www.smillasplats.blogg.se.
Postat av: Amlon

Camilla: Vad härligt med vintersemster! Hoppas ni får skönt! Näe, sambos blir vi inte! det vill jag inte, men träffas lite oftare vore trevligt! :) KRAM!



Smilla: Hm, ja inte är det lätt med kärlek inte.. Kram!!

2010-04-05 @ 23:16:18
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback