Berget calling

Jag är inte bästis med min blogg. Känner mej vintertrött på bloggandet helt enkelt. Nu vill jag ha vår! :)

Några ord om mitt liv just nu: Skratt * tandvärk * semlor * OS * jobb * vardag* livskvalitet * kärlek * sol * snö * vintertrött * tjock * mys * mello * kramar * morgontrött * böcker * ro * rannsakan * and so on. :)

Även om jag är ganska trött på februari nu så är det så otroligt fint ute.


Min fina utsikt. Jag vill aldrig flytta från Berget! ♥

Alla hjärtans dag i söndags. Mysigt. Jag tycker man ska fira allt man kan fira, speciellt i trökmånaden februari. Mina barn fick böcker i år. Alla blev glada. :) Jag fick ett glitterhjärta av min gullunge, L. :) Sen hade O. gjort ett armband till mej på dagis. Men sen kom han på att tonåringen skulle få det istället. ;) Hon blev så glad! O. hade gjort ett kort på dagis. Det var mest till mej, men nästa vecka skulle mormor och morfar få det. *haha* Fröken hade hjälpt honom att skriva en viktig hälsning:


:) Sen hade han skrivit: "Grattis på Alla hjärtans dag" *hihi*

Sen fick jag kärlekste av min flört, mannen med den håriga armen. Eller armarna.. Han har ju faktiskt två.. haha.

I dag är det _äntligen_ semmeldagen och vi har fått _riktiga_ semlor av morfar och mormor. Bättre semlor finns inte! :) Bättre mormor och morfar finns inte heller för den delen! :)

Mello i lördags: Gillade Pauline och Erik bäst. Blev allt lite förtjust i Orsa också. Dalarna is the SHIT liksom.:) Kurbits-gitarr liksom. Andreas var som vanligt liksom..  

Nu ska jag ner i tvättis, sen blir det dusch och en semla i sängen. Och OS såklart! :) Jag grinade i går när Kalla tog sitt guld. Lite pjnsamt eftersom jag var på jobbet. Men det var så underbart!

Vi hörs!

(Ps. Det var ju kul att blogga! ;))

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ha ha.. härliga du! Det sprudlar ju här. Inte är du bloggtrött inte. :)

Jag grinade också då Kalla tog guld, men jag satt ju hemma i soffan. Pjuh!

Kramelikram! Och tack för grattis, men det har jag redan sagt va?

Postat av: Linda

Tror att jag flyttar till berget när det är så fin utsikt därifrån, hihi ;-) Kram

2010-02-17 @ 11:02:11
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: Grodmamman

Tänk att det hjälper att skriva ett inlägg för att gilla bloggandet igen!:)

Kram

2010-02-17 @ 21:33:06
URL: http://grodmamman.blogspot.com
Postat av: Smilla

Skönt att du är tillbaka =) Och du skriver ett långt härligt inlägg till oss =)

Hmm tandvärk låter inge kul, hoppas du fått bra hjälp.

kram

2010-02-18 @ 10:56:03
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback