Berget calling

Förstår att ni varit oroliga när jag inte bloggat om mello. ;) Internet funkar inte på min dator. Paniik! ;) Tonåringens dator gillar jag inte, så jag tjuvsurfar lite på jobbet.

Mello: Rätt låtar gick till final. Salem är ju bara för söt. Otroligt fin var sångaren i Pain of salvation. My god! Teenien och jag dog typ. ;) Måns var bäst av programledarena. Dolph kändes som en parodi av sej själv, och Christine lät som en barnprogramledare. Men det blir säkert bättre. Men jag saknar Petra och Kristian.

Nu ska jag söka semester. Vi hörs!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Pippi

Jag tyckte att Dolph gjorde en rätt bra parodi på sig själv :) Annars var våra favvisar Salem al Fakir och Jessica Andersson. T gillade Linda Pritchards låt också.

Postat av: Å

Sök semester den 20'e å kom hit :) det tycker jag iallafall! Jag längtar å längtar..

2010-02-07 @ 18:26:52
Postat av: Mija

Var det bara jag som inte fattade grejen med Salem alltså?? Jag tycket inte alls om låten..? Jag kanske lär mig..



;)



Kram

2010-02-08 @ 09:44:34
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback