En stor dag!

Nu hoppade internet igång igen, utan någon ny router. Jag fattar inget, men är nöjd ändå. Har insett att datorn har ganska stor del i mitt liv. Jag fick så mycket tid över för annat när jag inte kunde surfa. Nu ska jag begränsa mitt surfande, det är mitt löfte till mej själv.

I dag vab:ar jag. O. fick sprtan i går och vart ett tu tre alldeles vit och kallsvettig. Hade ont i magen och mådde illa. Jag ringer jobbet och säger att jag inte kan komma och jobba ikväll. Varpå O. naturligtvis blir pigg nästan på en gång jag lagt på luren. Typiskt. Fast jag är glad att han blev pigg så snabbt, såklart! :)

Förövrigt har det hänt en STOR grej här i dag, eller rättare sagt i natt:


Min bebis, min minsting, min lillkille har tappat sin första tand. I överkäken, såklart. Lortig runt munnen och en prinsessklänning runt huvudet, men så lycklig! :)

Det firar jag med en liten rosett:

:)

Kommentarer
Postat av: Smilla

Ja du datorer lever sitt eget liv ibland ;) Har också någon i min närhet som kan för själv är jag helt borta när det kommer till den. Men slösurfa är jag bra på ;) Skulle behöva begränsa mig jag också :(

Härligt med en glugg. Det värsta (för mammor) är att du börjar dom små bli stora =)

Ha en trevlig fredag.

kram

Postat av: JoVi

Sötis-glugg! ♥



Vad bra att internet hoppade igång har ju saknat att läsa lite Amlon-rapporter :)



Kram!

2010-02-12 @ 08:24:07
Postat av: Camilla

Välkommen till världen! Skönt att datorn började fungera helt plösligt igen då, utan dyrare investeringar. :)

Och grattis till första tappade tanden. Stort! ♥

Tack också för grattishälsningar. Det känns helt okej faktiskt och skönt att det är "över" nu. Nu tar det 10 år innan det ska börja tjatas om ålder igen, hoppas jag. ;)

Kramelikram!

2010-02-13 @ 11:26:40
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Pippi

Grattis till gluggen och den fungerande datorn :) Håller med för egen del om att datorn är en riktig tidstjuv! Alldeles för stor sådan också. Vad bilden på Lillprinsens glugg beträffar så tycker jag att den fulländas just av kombinationen lyckligt leende, glugg, lortig mun och prinsessklänning. Det kan inte bli mycket bättre än så ♥

2010-02-13 @ 19:35:23
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Mija

Sötnöt..

Prinsessklänning runt huvudet.. ;)

Kommer tandfen nu då?!



Kram på dig

2010-02-15 @ 10:53:22
URL: http://mammamija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback