I´m a survivor

När sambon och jag flyttade isär i somras fanns det en låt som hjälpte mej att gaska upp mej när jag kände mej nere. Nämligen den här:



Ibland känner man sej oövervinnerlig. Det gör jag idag. Fan vad jag är bra egentligen. Jag bor själv med tre barn, utan körkort, och ror allting i hamn liksom. Jag jobbar 75% och klara mej på det. Jag klarar mej helt själv och är inte beroende av någon annan. För mej som har oerhört stort behov att vara självständig känns det så jävla skönt! Mig äger ingen!

Fast mitt hjärta tillhör någon. Och jag behöver mina älsklingar och mina nära och kära såklart. ♥ Utan Er vore jag ingenting!

Men det är en sån jäkla skön känsla att man är helt självgående. I rock! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heja dig! Du är bra!

Kram!

Postat av: annebelle

Japp, du rockar! You go girl!

2010-01-05 @ 22:04:46
URL: http://annebelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback