Min son - en posare

Åh, vad jag skrattade när jag kollade igenom nyårskorten. O. sparade inte på krutet under kvällen. Snacka om att strike a pose! ;)


När vi åt. (Obs att han har sin pyjamaströja med Darth Vader på sej. Det är den finaste tröjan EVER, tycker O. ;))


Jag och mister Pose. :)


Med största storasystern.


Ensam är stark. ;)


Går bananas med partyhattarna. ;) (Ser ni mina leopardstrumpisar?)

Ja, han är en speciell sort, min lille älskling. En showman. :)

Men det är inget nytt. Sånna här kort har jag mängder av:




Kommentarer
Postat av: Linda

Ojoj.. vilken posare till son du har. :-) Kram

Postat av: Pippi

2010-01-05 @ 10:43:32
URL: http://langstrump.wordpress.com
Postat av: Åsa

På den övre bilden är showmannen SÅ damn lik dig, när du gör en liknande min :) Å på den nedersta bilden vill man ju bara gosa med honom! ♥

2010-01-05 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback