Svettigt

Det är något som är lite sjukt när man tycker det känns "varmt" när det är -13. *haha* Man får passa sej så man inte blir svettig. I natt har det kommit några cm snö, så idag är det ännu vackrare ute. Utsikt från köket just nu:




Så här har jag sett ut de senaste veckorna, så det är tur att jag inte har någon modeblogg. Dagens outfit skulle bli jävligt tjatigt då. ;) (Ber om ursäkt för röran i bakgrunden. Tonåringen ska göra om på sitt rum och håller på att plocka) (Bra bild förresten. Jag ser inte så tjock ut, bara härligt kurvig.. *haha*)

Tröja: LOGG, HM
Långfillingar: Indiska (egentligen leggings)
Strumpor: Tjocka Hello Kitty från HM

Lägg därtill: fleeceväst/tjock tröja, termobrallor, sjal, jacka, mössa och tjockvantar. Sen naturligvis tjocka Ecco-kängor eller mina curlingkängor. I dont do frysa! ;)

Nej, nu lite nytta här hemma, sen ner på stan. Kanske blir det årets första semla idag? :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Va vackert med snön. Det är vackert här också utanför mitt fönster. Nu vart jag sugen på en semla. :P



Ha det så bra på stan! :)

Postat av: Nina

Åh, hoppas vi åxå får riktig värme snart ;) haha..



kul att du hittade in till mig, och att du lämnade några rader! härligt med prickig bakgrund.. älskar prickigt :)



ha en bra dag på stan, jag ska åxå ner på våran stad, men här blir det ingen semla.. älskar visserligen semlor, men ska försöka hålla mig till en semla i år och det blir på fettisdagen! undrar om jag lyckas hålla mig??



kram och ha en bra dag!

2010-01-14 @ 09:53:45
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Anmäl dig till veckans blogg nu ;)

2010-01-14 @ 10:02:22
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback