Typiskt scenario

Fredagkväll: Jag tar av mej kläderna, duschar och hoppar i sängen
Lördagsmorgon: Jag ska ta på mej kläderna för att gå till jobbet. Hittar INTE leggingens hon tog av sej dagen innan. Får ta joggingbrallor istället, för jag är trött och orkar inte leta på nåt annat.
Lördagsmiddag: Letar som en tok efter leggingsen. De _finns_ inte!

Jag fattar inte var de är. För jag gick ju och la mej hemma igår. Tror jag iaf. ;) Vaknade då hemma. Jag är nästan helt säker på att vi har spöken här hemma. Grejer kan _inte_ försvinna på det här sättet. För inte kan det väl vara så att jag är så in i nordens disträ? ;)

Nu ska jag kasta mej i duschen. Sedan ska tonåringen och jag ner på stan och luncha. Sen ska jag jobba. I kväll kommer jag hoppa ur kläderna på annan adress än Berget. Yiho. Lucky me! ;) Om jag nu kommer i håg att gå dit efter jobbet.. *haha*


Strumpbyxorna på bilden har inget med texten att göra. Fast de är iofs också försvunna, sedan nyårsafton. ;)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag vet inte om jag vågar hälsa på, på Berget.. tänk om spökena skrämmer skiten ur mig! Verkar ju mysko det där med dina leggings, men jag börjar tro att jag har en lättare hjärnblödning varje morgon när jag letar efter nåt.. Alltid är nåt borta, men sen visar det sig att jag bara glömt bort vart jag lagt det.. trots att jag hade det i handen 5 sek innan.. scary!

2010-01-16 @ 12:40:10
Postat av: Pippi

De dyker upp när de ledsnat på att gömma sig och när du slutat leta :) Ha en fortsatt bra helg! Kram!

Postat av: Camilla

Jag har samma problem här, allt försvinner spårlöst - även om man sett det på en bestämd plats kvällen innan (eller minuten innan för den delen...)

Och åååå så trevligt! Lycka till! Hoppas det blir finfint! ♥

Krams!

2010-01-16 @ 17:55:08
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: nina

vad mysko.. -hoppas dom dyker upp till slut :)



kram!

2010-01-16 @ 20:24:37
URL: http://ninadays.blogg.se/
Postat av: Smilla

Ja ibland undrar man va spökena ska med alla saker som dom "tar" =)

Trevligt att "hoppa ur kläderna" på annan adress ;)

Hoppas du haft en super trevlig helg!

kram

2010-01-18 @ 08:05:11
URL: http://smillasplats.blogg.se/
Postat av: Vemundveronika

Very Grateful for your effort helping our industry in times when induviduals need to stay up with larger competitors. Thank You!!

2012-02-08 @ 11:29:06
URL: http://vemundveronika.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback