Tack! :)



Jag fick en utmärkelse av snälla Smilla! Tack! Och av rara JoVi! Tack vännen! :) 


A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award!

Sju very intresting saker om mej:

* Trivs alldeles för bra själv. Har svårt att se mej själv _bo_ med någon igen. Kanske blir det annorlunda när barnen flyttar hemifrån, men jag tvivlar. Jag är social, pratar gärna med människor och är inte rädd för att ta kontakt med nya människor. Men jag trivs bara jävligt bra själv. (Då menar jag inte utan barnen, utan utan andra vuxna människor runt mej.) Social Ensamvarg.

* Kan inte fatta det viktiga med alkohol. Vissas liv verkar ju bara vara en kamp om att få ruset typ. Det är ledsamt och tragiskt. Jag kan dricka mej full när det är partaj, jag kan ta ett glas vin osv. Men jag kan inte fatta att det är så _oerhört_ viktigt för vissa. Att de _måste_ ha det.

* Vill gärna gå på Björn Skifs show på Cirkus i Stockholm. Jag tycker han rockar fett. :) My first love :)

* Har mycket åsikter och ser mycket i svart eller vitt. Endera gillar jag saker, eller så gillar det inte. Få saker jag inte tycker någonting om. Men jag måste inte alltid _uttrycka_ min åsikt.

* Är en fysisk person. Närhet är jätteviktigt för mej! Älskar att kramas och vara nära.

* Sjunger jämt! Får jämt låtar på hjärnan..

* Pinkar med öppen toa dörr. *haha* Tonåringen tycker det är drygt, eftersom ena toa är i hallen.. Tänk om någon skulle komma in och SE mej! ;)

Jag ger den till alla som inte fått den tidigare! :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vi borde åka till Sthlm å se Björn Skifs ihop! ♥ Han är fortfarande en love här!

2010-01-31 @ 11:39:14
Postat av: Camilla

Intressant att läsa din lista. :) Kram från en annan ensamvarg!

Postat av: Camilla (igen)

Svar till Amlon: Åh, sötnos! ♥ Kram! Men jag kan vara riktigt jobbig och dryg, jag lovar. Ältande liksom... never ending...

2010-01-31 @ 20:43:32
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Smilla

Åh så kul att få läsa en massa saker om dig=) Är nog också en liten ensamvarg egentligen men som du tycker jag om närhet, kramar är det bästa som finns.

kram

2010-02-02 @ 21:03:45
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback