What to do

Efter en helmysig slappdag med mina små fick jag bara lov att göra nåt "nyttigt". Jag mår inte bra av att slappa en hel dag. Måste göra något! :) Så vad gör jag då?


Bakade. Såklart! Jag älskar att baka. Jag mår bra av att baka. Jag bakade kärleksmums med riktig klet (inte florsocker-röran), chokladmuffins med vitchoklad och lite matbröd. Präktpriset till mej. ;)


Visst har jag det trevlig i mitt skafferi? ;)


Sjuklingen piggade på sej något och åt en _hel_ Risifrutti. Hon har fortfarande feber, men inte så mycket. Men vi ska vara hemma i morgon med. (Skönt!)


Jag fick besök av en Gubb-prinsessa. ;)


Jag fick tulpaner idag. Tyvärr blev bilden kass. Men jag är glad ändå. Tack! ♥

Kommentarer
Postat av: Mija

Vilka härliga burkar. Jag älskar burkar ;)



Och tulpaner. Det är tulpantid nu, och jag läääängtar verkligen efter en bukett till köksbordet...



KRAM på dig A.

Och tack för dina fina kommentarer..

Postat av: Linda

Kom hit och baka också. :P Fina burkar du har. Åå, tulpaner. Så vårit och fina. :)



Kram

2010-01-13 @ 10:39:54
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: Camilla

Mysigt med lite vabb och bak! :)

Och vackra tulpaner!



Tack för goa kommentarer och nej - jag köpte inte tröjan. :) Kanske om jag varit en dagens outfit pingla! ;)



KRAM!

2010-01-13 @ 20:47:47
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Smilla

Idag(eller i morgon) ska det bli bakande av här hemma.

Gillar dina burkar, dom är ju bara så fina. Tänk att slippa alla påsar från affären. Själv har jag tuperware burkar men dom är inte lika fina som dina.

Tulpaner är härliga, hoppas få några på tisdag ;)

kram

2010-01-14 @ 08:18:08
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback