:)

Det blev en kuuul kväll igår! :) Mycket prat och mys och musik. Det var så varmt hela kvällen, kändes som om man vore utomlands. Träffade endel roliga människor. Det var så mycket folk ute, alla kan bara inte bo i vår lilla håla! ;)

Oturligt nog sprang jag på en människa som uppenbarligen mår väldigt dåligt, det tog ner stämningen endel. Men jag inser att jag inte kan hjälpa om inte personen själv vill bli hjälpt. Tyvärr. Men det gör så jävla ont i hjärtat att se!


Här står jag och posar i köket. Körde rött och svart igår.


En liten prickig rosett i håret.

I dag ska jag bara ta det lugnt. Huvudet känns lite tugnt. Sen ska jag överväga det där med facebook. Jag fick en facebook-vänförfrågan IRL igår. *hihi* 

Idag ska jag inviga mitt kök. Spagetti och köttfärssås blir premiärrätten. :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Snyggt med svart och rött. Det låter som en trevlig kväll trots allt även om du träffade på den människan som mår dåligt.



Hoppas att det gick bra att inviga nya köket. :)



Kram

Postat av: Åsa

Du ser så himla smal å fin ut damen :)♥ jag ska skicka brev till dig i veckan.. vänta med fejjan tills dess.. ;) Saknar dig! ♥

2010-07-04 @ 16:34:42
Postat av: Camilla

Fina du! :)

Såklart att du ska gå med i Fejjan, det är superkul i början... sedan tröttnar man lite. Adda mig gärna i så fall.

Kramar! <3

2010-07-05 @ 13:34:32
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback