Jaha..


..vad ska jag skriva i dag?

Kanske att jag har joinat facebook, men har inte riktigt fattat grejen. Många jag har umgåtts med har visst inte ens fejjan. Shame on you! :) Men några guldkorn har jag hittat!

Eller kanske att jag har tre jobbdagar kvar, sen har jag semester. Det känns som den längsta veckan någonsin..

Eler så kan jag skriva att jag känner mej gladare idag. Fast ljug hatar jag.

Eller att jag fått lov umgåtts med ett gammal ex idag. Men det gick finfint. :)

Eller att jag har världens bästa människor runt mej. Jag älskar ER!

Eller så kan jag bara skriva att jag är ledig i morgon. HURRA! :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Adda mig gärna! Jag vet inte vad du heter i efternamn...

Facebook tar ett tag innan man kommer på vitsen med, men det är rätt kul.

Ha en härlig, ledig dag i morgon! Hurra!

Kram!

Postat av: Linda

Fejjan är så himlans kul när man väl har lärt sig. Adda mig på fejjan om du har lust; Linda Pokela.



Jag var ledig igår och så är jag ledig idag och imorgon. :)

Kram

2010-07-13 @ 09:12:55
URL: http://idaliza86.blogg.se/
Postat av: M

Ajsan att du skulle falla dit med fejjan iallafall.. ;) Jag är fortfarande ANTI... får väl se om man testar till slut.. Ska bli skoj att höra vad du tycker sen.. hihi.



Många varma sommarkramar från ett övergött hängbukssvin.. ;) ( SÅ känner jag mig nu.. några dagar över tiden , magen hänger så den nästan är dubbelvikt nertill.... ) ;)

2010-07-13 @ 15:32:49
Postat av: Smilla

Tog tid innan även jag börja med FB men nu är det kul. Har hittat några "gamla" kompis från förr som jag annars aldrig skulle ha någon "koll" på. Självklart några nya bekantskaper också.

Skönt att höra att du har fina vänner omkring dig. Såna kan man aldrig få för många av.

Kram

2010-07-13 @ 21:41:51
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback