Amlon goes rutig

Tyckte det var dags att förnya sej lite. Så bloggen fick bli köksduksrutig. :)

Mitt eget kök ser ut så här idag:


Mitt kök, mitt kök vad är det som har hänt? Gudskelov att urgamla torkskåpet är borta, och inte ett spår av kaklet from hell. Skönt!


Numera ser matrummet ut såhär. Tack o lov för matrummet! :) Jag har kokat ägg på spisen idag och det funkade finemang. Det jag saknar är såklart vattnet!


O. och jag skulle hålla oss borta hemifrån igår. Vi var ute i strålande sol och värme ända tills jag skulle jobba kväll. Jag glömde såklart solkräm så jag fick kräftnyans.

Många nya saker händer.. ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nya saker som i att du kommer hit i juli? håller tummarna

2010-06-02 @ 08:08:19
Postat av: Linda

Det är roligt när nya saker händer. ;)



Kram

Postat av: Camilla

Vad kul att komma hem varje dag och se hur ditt nya kök växer fram!

Mindre kul med rödfärgen. Solen tar väldigt mycket nu, vi blir röda på jobbrasterna här till och med.

Kul med kuligheter och fint med köksrutig design!

Krams!

2010-06-03 @ 18:57:36
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback