ÄNtligen

Jag har längtat så efter småisarna den här helgen. De har ju varit från mami hela _två_ nätter. ;) Jag vill ha dem nära! Men nu är vi tillsammans igen. Så som det ska vara! :)



Nu på kvällen gick jag ut och plockade en stor bukett syrener och en bukett med blandade sommarblommor. Jag älskar den här tiden när allting blommar! ♥



Jag älskar att plocka blommor. Jag skämmer bort vissa av de boende med blommor. I dag har jag plockat en bukett liljekonvaljer åt en tant. ♥ Hon blev så glad! Det värmer mitt hjärta att få göra det där lilla extra. En dam på mitt jobb plcokade jag alltid vitsippor åt på vårarna. Det var liksom våran grej. En vår var hon jättedålig och jag funderade på om jag skulle hinna plocka några vitsippor åt henne. På fredagen hittade jag vitsippor så det räckte till en bukett. På lördagen gick hon bort. Det kändes så fint att jag hann! ♥

Jag är inte bara näktergal, jag är blomsterflicka och bullmamma också. :)

 

Kommentarer
Postat av: Linda

Då är allt som vanligt igen när småisarna är hemma igen.



Jag älskar också den här tiden när det blommar. Åå, vilken tur att du hann plocka en bukett vitsippor till den där damen på jobbet.



Kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback