Min dag

Saker jag varit med om i dag:

* Hittat mitt källarförråd uppbrutet. Tyvärr hade de inte tagit något. ;)

* Städat källarförrådet. Kastat/lämnat bort en massa kläder.

* Strosat på stan med tonåringen. Ätit kina-buffe. Och glass. :)

* Träffat en gammal kompis och hennes 4-månaders A. Jag blev galet bebissugen!

* Köpt en tröja till O. på rea. Och två liter jordgubbar.

* Slumrat på soffan till Holland-Slovakien

* Pratat med en kompis i telefonen. Vi ska träffas snart! :)

* Tagit en cykeltur på kvällen. Jag älskar sommaren! ♥

* Varit på Lidl för första gången på lääänge. Köpte nektariner.

* Träffat en fd. granne och fått rundvisning i nya huset. :)

* Tittat på Brasilien-Chile. Jag hjärtar Brasilien och Spanien i VM. Och Argentina lite.

* Ätit jordgubbar och chokladpudding.

* Skrattat ihjäl mej åt olika grejer, tex "Det måste vara kallt?!" *hihi*

* Kännt mej glad, nöjd, ledsen, arg, frustrerad, orolig, skrattig, tjock, trött, pigg, längtig osv.

Har haft en bra dag, trots tårar pga en idioto! Men i morgon blir det bättre, då kommer mina småisar hem. Jihoo! Jag är hel igen! :)


Här cyklade vi i kväll. Just love it! ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det låter på det stora hela som en bra dag! Och i dag blir det ännu bättre då småisarna kommer hem. ♥

Jag bara rå-njuter av semester nu. Går omkring i slapparkläder och har tid att äta riktig grötfrukost. Lyx lyx!

Jag är typ aldrig på Lidl, då jag går in där känns det som att jag är på en affär utomlands faktiskt. Lite trevlig känsla. =)

Såg i deras annonsblad just att de hade billiga nektariner och ananas. Måste nog in där och känna mig som på semester ännu mer. :)

Ha en fin tisdag vännen!

KRAM!

Postat av: Linda

Det ser ut som en riktig bra dag du har haft.

Sommar är så härligt. :D

2010-06-29 @ 10:45:56
URL: http://idaliza86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback