Tredje listan

Saker jag inte tål/kan med:

1. Katter allergisk _och_ rädd

2. Folk som inte har normalt bas-hyfs. Typ att man hälsar på folk när man träffas första gången.

3. Att ha strumpor på när jag ligger under en filt i soffan. Jämt ligger det strumpor i min soffa som jag kastat av mej..

4. När folk går på examen i träningsbyxor eller nåt liknande. Man kan väl klä sej lite finare, iaf rent..

5. Endel som _alltid_ måste vara roliga. Oavsett vad man pratar om så ska det skojjas till. S-t-f-u!

6. Jeans. Från jeanstjej till kjoltjej :)

7. Familjen Wahlgren in action. Jag har försökt utsätta mej för dem, men det går inte..

8. Tidningen Mama. "Här står jag och är supersminkad med 5 centimeter naglar, jag bakar allt mitt matbröd själv, åker på weekends med vänninorna, har en fab sexliv och tränar 10 gånger i veckan. Just ja, jag har en bebis också, som jag slängt lite chick på höften som en accesoar.. Typ."

9. När jag talar först och tänker sedan. Hej känslomänniska..

10. Vårat f*cking internet som bara hänger sej hela tiden. Killkillkill

Kommentarer
Postat av: M

Tack A - va gulligt skrivet av dig. =)

Kramis!

Postat av: Smilla

Gillar dina listor =)

2010-06-16 @ 19:55:38
URL: http://smillasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback