Stukad fossing

Minuten småisarna kom in genom dörren släppte mitt magonda. Jag blev rofylld i kropp och själ. Hel! :) Lycka!

Men det blev inte riktigt som jag tänkte mej. O. kom hem och gick som en 100 åring. Han hade stukat foten i går när de var på ett sommarland. Så typiskt O. alltså. ;) Lite extra haltade han nog när han kom hem hit och mamma tyckte _så_ synd om honom. ♥ Så det blir vab i morgon, och inget dagis eller jobb. O. älskar ju att brottas på dagis så det lät lite för riskfyllt med stukad fot.


Bigfoot. Min lilla stackare! ♥ (Ser ni foppa-brännan på andra foten? Han har blivit solbränd genom hålen på foppisarna. ;)

Det blev inget leg för mej idag. Men det blev två nya kjolar, 50 kr styck på Åhlens. Värsta fyndet! :)



Tonåringen och jag har tittat på fotboll ikväll. Som tur var vann Spanien. Vi är helt trissade när vi tittar på fotboll. Vi sitter och gapar som värsta huliganerna. ;) Och trånar som värsta fjortisarna.. :)

  

       

Mmmm... ♥
                                                                  
I dag var det en himla fart på gubbarna. De kaklade så det stog härliga till. Sen fixade de rör vid fläkten och byggde in rören. De fixar ju i tre kök samtidigt så de har u mycket att göra _när de väl är här_. Jag har suttit och plågat mej idag genom att läsa tidningen Hembakat. Jag längtar så efter ett riktigt storbak!!

Grattis till bästaste JoVi som fyller år! Hipphipphurraaaaa! :)



Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars O. Vilka fina kjolar du fyndade på Åhléns. Hoppas att det inte dröjer allt för länge till med köksrenoveringen så att du kan storbaka snart.



Postat av: M

Hörru fröken är du en kjoloman? Tycker du handlar kjolar jämt.. hihi. Hur många kjolar äger du? ;)

Puss och kram

2010-06-30 @ 10:54:22
URL: http://mirandalux.blogspot.com
Postat av: Camilla

Jag tror minsann att hantverkarna läser din blogg i smyg...

Skönt att du mår bra igen, hoppas att O blir bättre i sin fot i dag!

Kramelikram

2010-06-30 @ 11:39:52
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: lucke

trevlig blogg :P

2010-06-30 @ 12:09:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: JoVi

Tack sötis ♥ En sån tårta skulle jag gärna smaka på :P



Vilken fot på lillkillen! Gaaah! Det måste ha gjort rejält ont :/



Fina kjolar i fina färger! :)



Kram



2010-06-30 @ 13:42:16
Postat av: Amlon

Camilla: DEt verkar så! hihi



M: Ja, jag älskar kjolar! ;) Fast jag handlar bara billiga kjolar! ;)



JoVi: Kom hit då! ;) Tack för sympatierna! Kram

2010-07-01 @ 09:15:48
URL: http://amlon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback